19 Aralık 2009 Cumartesi

(hikaye)okuluma başlıyorum

Benim adım Eda.Ben 6 yaşındayım.Anasınıfını bu sene bitirdim.1.sınıfa geçeceğim.Bu yüzden çok heyecanlıyım. Babam işe gittiği için annemle beraber kırtasiyeye gittim.Oradan kalem kutusu,bir sürü kurşun kalem,sırt çantası,cetvel,boya kalemleri,kitap yüzü ve bir not defteri aldık.Annemle eve geldiğimizde çantamı yerleştirip,beraber kitaplarımı kapladık.Daha sonra babam eve geldi.Çantamı kontrol etti.Eksik bir şey vardı.Babam suluğunu almayı unutmuşsun dedi.Ben yeni bir suluk istiyordum.Bu sefer babamla beraber gittik.Annem de evde yemek yaptı.biz suluğu alıp geldik.Saat 8:30 du.Biz ailece yemeğimizi yedik.Saat 9:00 olmuştu.Annem 'Erkenden yat yarın okul var' demişti.Ben çabucak yattım.Ertesi gün erkenden kalkıp elimi yüzümü yıkadım,kahvaltımı yaptım, kıyafetimi giydim,çantamı alıp okula gittim.Okulda arkadaşlarım ve öğretmenlerimle tanıştım.Aradan bir ay geçti.Artık okuluma çok alışmıştım.Hem artık okuma yazma da öğrenmiştim.Hayat artık daha güzeldi. -SON-

1 yorum: